De Toernooicommissie

Naast het stichtingsbestuur is er ook een commissie samengesteld die zich in eerste instantie gaat bezig houden met het 2e MK-toernooi. Een commissie die bestaat uit een aantal personen en die we via dit artikel gaan voorstellen.

Aalderd Duinkerken

Voorzitter Stichting Dappere Dochters

Aalderd Duinkerken is de vader van Maran, Daan en Karlijn en mede-oprichter van de Stichting Dappere Dochters.  Binnen de stichting vervult hij de taak van voorzitter. ” Ik ben trots op de Stichting Dappere Dochters en hoop dat we op deze manier iets terug kunnen doen. Ik hoop dat Maran en Karlijn voortleven in de harten van vele personen”.

Marielle Duinkerken

Secretaris Stichting Dappere Dochters

Marielle vervult binnen de Stichting de taak van secretaris en ze voert deze taak met hart en ziel uit. Om als moeder twee kinderen te moeten missen is ontzettend zwaar. Desondanks hoopt ze dat ze met de Stichting Dappere Dochter veel mensen kan helpen, dit alles ter nagedachtenis aan Maran en Karlijn.

Anita Haan

Penningmeester Stichtingsbestuur

Samen met Aalderd en Mariëlle maakt Anita Haan deel uit van het stichtingsbestuur. Anita is naast de partner van Corenos-voetballer Bart Moes de zus van Mariëlle en zei direct haar medewerking toe toen haar gevraagd werd of ze deel wilde uitmaken van het stichtingsbestuur.

Kees Mulder

Lid 2e MK-toernooicommissie

De nestor in de commissie is Kees Mulder uit Stedum. Kees Mulder is een bekende verschijning op de Noordelijke voetbalvelden want als trainer was de Stedumer bij diverse verenigingen actief. Westerwolde, Corenos, Stedum, Eems Boys en Poolster zijn nog maar een paar van de verenigingen waar Mulder als trainer actief was.

Sanne Scholtens

Lid 2e MK-toernooicommissie

Sanne Scholtens is voor het 2e Maran- Karlijn toernooi toegetreden tot de toernooicommissie. In haar dagelijks leven is ze werkzaam als docent bij het HHC. Daarnaast vervult ze binnen voetbalvereniging V.V. Corenos uit Roodeschool diverse taken. Zo is ze onder andere bestuurslid V.V. Corenos en maakt ze deel uit van de bazarcommissie. Ook is ze een toegewijd speelster van het dameselftal.

Arie Duinkerken

Lid 2e MK-toernooicommissie

Op dit moment is Arie Duinkerken voor het 2e jaar (assistent)- trainer bij het 1e Elftal van V.V. Corenos. Een taak die hij met veel enthousiasme uitvoert. Ook hij is voor het 2e Maran en Karlijn toernooi gevraagd om toe te treden tot de toernooicommissie. Hij twijfelde geen moment. “Graag wil ik mijn steentje bijdragen voor Stichting Dappere Dochters.” Aldus Arie.

Geert-Jan Zijlstra

Lid 2e MK-toernooicommissie

Geert-Jan Zijlstra wordt door velen gezien als een van de betere voetballers die Noordpool heeft voortgebracht. De in Uithuizen woonachtige Geert-Jan is wars van publiciteit en wat ook terug te zien is in de rol die hij bij Noordpool vervult. Een rol op de achtergrond als teamleider bij het eerste elftal en is verder als trainer bij de C-jeugd van Noordpool betrokken