MET SPOED TOERNOOIDEELNEMER GEZOCHT

MET SPOED TOERNOOIDEELNEMER GEZOCHT!

Door een zeer late afzegging zoekt de toernooicommissie van het 2e Maran en Karlijntoernooi te Roodeschool  (district Noord) een toernooideelnemer.

Er zal worden gespeeld in twee poules van 5 teams, waarbij de nummers 1 en 2 van elke poule een halve finale spelen.

De winnaar van de beide halve finales spelen de finale. Er zal niet gestreden worden om de plaatsen 3 en 4.

De wedstrijden duren 1 keer 20 minuten en het toernooi begint om 11:00 uur. De eerste wedstrijd van de vervangende toernooideelnemer is om 11:44 uur.

De poulewedstrijden eindigen om ongeveer 14:35 uur

De finale staat gepland om 16:30 uur.

Welke club mogen wij begroeten komende zaterdag (niveau minimaal 5e klasse KNVB) in Roodeschool.

U kunt zich aanmelden bij Kees Mulder, lid van de toernooicommissie, op telefoonnummer 06-42248532.

1e PUBQUIZ LIJKT GROOT SUCCES TE WORDEN!!!!!

Aanstaande vrijdag wordt er een Pubquiz georganiseerd door Stichting Dappere Dochters. Dit is de aanloop naar het 2e Maran en Karlijn toernooi, welke de dag daarna (6 juni 2015) gaat worden gehouden. Plaats van handelen is het vooetbalveld in Roodeschool.
Dit alles ten bate van Stichting Earlybirds Fotografie.  Een prachtige stichting die belangeloos reportages maakt van te vroeg geboren kinderen. Dit is een waardevolle herinnering aan een vaak moelijke en angstige periode.

Tot nu toe hebben 20 teams zich opgegeven. Van te voren was de doesltelling om maximaal 20 teams te laten deelnemen. De organisatie heeft besloten om eventueel nog een aantal teams toe te laten, tot maximaal 25 teams. Mocht je nog willen deelnemen met een team dan is het dus nog mogelijk om mee te doen. Je kan je opgeven door contact op te nemen met Aalderd Duinkerken via 06-53686675.

De organisatie van de avond ligt in handen van de heer Jan Bosma uit Warffum. De quiz bestaat uit 8 ronden.
Tussentijds gaan we via het Rad van fortuin mooie prijzen verloten.

Pubquiz

TOERNOOISCHEMA 2e MARAN EN KARLIJN TOERNOOI

Hieronder tref je aan het toernooischema van het 2e Maran en Karlijn toernooi.

In het schema staat nog opgenomen dat er twee teams van Corenos gaan spelen tegen het G-Team van Eemsmond.
Omdat Corenos één elftal op de been kon brengen, komt er waarschijnlijk een team van Heracliden.

Poule indeling 2e Maran en Karlijn toernooi:

Poule 1:
ZEC