CONCEPT7 FUTSALCUP RESULTEERT IN PRACHTIGE OPBRENGST VOOR STICHTING DAPPERE DOCHTERS

Op vrijdag 9 oktober 2015 organiseerde Concept7 voor de 4e keer de “Concept7 Futsalcup”. 7 internetbedrijven van boven Zwolle streden om de bokaal, de fun en voornamelijk het goede doel. Om het deelnemersveld compleet te maken, werd Stichting Dappere Dochters gevraagd om een team te leveren. Met veel plezier hebben wij deelgenomen aan het toernooi.

Voor deze editie had Concept7 ons, Stichting Dappere Dochters, gekozen als het goede doel. Hier waren wij enorm trots op.

Het concept was vrij eenvoudig. Alle bedrijven die zich hadden aangemeld, betaalden een bedrag van € 850 per team. De deelnemende teams waren:
– Traffic4U
– Malengo
– Concept7
– Media CT
– Pronamic
– MAS Outreach
– Peperzaken
– Stichting Dappere Dochters

Na de opening, begonnen de wedstrijden. Er werd gespeeld in 2 x een poule van 4 teams. Uiteindelijk, via de kruisfinales, zou de finale gespeeld worden. Een wedstrijd duurde 18 minuten.

Het werd een prachtig toernooi. Leuke en spannende wedstrijden. Niks werd cadeau gegeven. Het tempo lag hoog. De finale werd gewonnen door Media CT. Zij versloegen in een spannende finale gastheer Concept7.  Het gehele toernooi was tot in de puntjes, perfect georganiseerd. Grote compliment voor Concept7.

Nadat de prijsuitreiking had plaatsgevonden, werd het uiteindelijke bedrag bekend gemaakt wat voor Stichting Dappere Dochters was opgehaald. Maar liefst € 3.000 euro. Een enorm gejuich volgde. Wat een prachtig bedrag.

Zoals gezegd was Media CT de winnaar van de Concept7 futsalcup. Maar mogen we in dit geval ook spreken van verliezers? Stichting Dappere Dochters is van mening dat alle bedrijven die hun steentje hebben bijgedragen, enorme winnaars zijn. Wat is het mooi dat in deze tijd, een dergelijk evenement kan worden georganiseerd. En wat uiteindelijk resulteert in een mooie donatie voor een goed doel.

Iedereen die heeft bijgedragen aan dit resultaat willen wij bedanken. Natuurlijk, een speciaal dankwoord voor Concept7 voor het organiseren van dit mooie toernooi.

Stichting Dappere Dochters gaat een groot deel van deze donatie gebruiken om een herdenkingsbijeenkomst te organiseren. Dit in het kader van wereldlichtjesdag op 13 december 2015. Wij willen het mogelijk maken dat ouders een lichtje kunnen laten branden voor hun overleden dochter of zoon. Op deze manier willen wij troost bieden aan degene die het nodig zijn. Om dit met zijn allen te doen, willen we een gevoel van saamhorigheid creëren.

Een andere mooie constatering was dat Maran en Karlijn zeker voortleven in de harten van vele mensen……

futsalcup
prijsuitreiking