De Toernooicommissie

Naast het stichtingsbestuur is er ook een commissie samengesteld die zich in eerste instantie gaat bezig houden met het 1e MK-toernooi. Een commissie die bestaat uit zes personen en die we via dit artikel gaan voorstellen.

Aalderd Duinkerken

Voorzitter Stichting Dappere Dochters

Aalderd Duinkerken is de vader van Maran, Daan en Karlijn en mede-oprichter van de Stichting Dappere Dochters.  Binnen de stichting vervult hij de taak van voorzitter. ” Ik ben trots op de Stichting Dappere Dochters en hoop dat we op deze manier iets terug kunnen doen. Ik hoop dat Maran en Karlijn voortleven in de harten van vele personen”.

Marielle Duinkerken

Secretaris Stichting Dappere Dochters

Marielle vervult binnen de Stichting de taak van secretaris en ze voert deze taak met hart en ziel uit. Om als moeder twee kinderen te moeten missen is ontzettend zwaar. Desondanks hoopt ze dat ze met de Stichting Dappere Dochter veel mensen kan helpen, dit alles ter nagedachtenis aan Maran en Karlijn.

Anita Haan

Lid Stichtingsbestuur

Samen met Aalderd en Mariëlle maakt Anita Haan deel uit van het stichtingsbestuur. Anita is naast de partner van Corenos-voetballer Bart Moes de zus van Mariëlle en zei direct haar medewerking toe toen haar gevraagd werd of ze deel wilde uitmaken van het stichtingsbestuur.

Kees Mulder

Lid 1e MK-toernooicommissie

De nestor in de commissie is Kees Mulder uit Stedum. Kees Mulder is een bekende verschijning op de Noordelijke voetbalvelden want als trainer was de Stedumer bij diverse verenigingen actief. Westerwolde, Corenos, Stedum, Eems Boys en Poolster zijn nog maar een paar van de verenigingen waar Mulder als trainer actief was.

Ronnie Medema

Lid 1e MK-toernooicommissie

Ronnie Medema wordt door velen gezien als ‘Mister’ Middelstum want hij kwam maar liefst tweeëntwintig jaar voor de hoofdmacht van de Middelstumers uit. Dit seizoen keerde de routinier nog weer even terug in de selectie van trainer Frank Konneman en was hij met zijn winnende treffer in het duel tegen Engelbert degene die Middelstum de eerste competitiepunten bezorgde.

Willem Duinkerken

Lid 1e MK-toernooicommissie

Na dit seizoen zet Willem Duinkerken een punt achter zijn carrière als doelman van het eerste elftal van Corenos. Dan is het mooi geweest voor de 33 jarige keeper en gaat hij zich richten op andere zaken in het leven.

Bart Rogaar

Lid 1e MK-toernooicommissie

Bart Rogaar is de benjamin binnen de commissie en Bart mogen we, gezien ook de foto, zien als een levensgenieter. Boordevol ideeën en vol enthousiasme schoof Bart dan ook graag aan bij de commissie MK-toernooi.

Geert-Jan Zijlstra

Lid 1e MK-toernooicommissie

Geert-Jan Zijlstra wordt door velen gezien als een van de betere voetballers die Noordpool heeft voortgebracht. De in Uithuizen woonachtige Geert-Jan is wars van publiciteit en wat ook terug te zien is in de rol die hij bij Noordpool vervult. Een rol op de achtergrond als teamleider bij het eerste elftal en is verder als trainer bij de C-jeugd van Noordpool betrokken.