Opgestarte acties

DE NOORDKAAP WINNAAR STATIEGELDACTIE SCHOLEN

Afgelopen 4 weken heeft de Stichting Dappere Dochters in samenwerking met de scholen de Noordkaap, Dr. R.J. Damschool en H.H. Simonides een statiegeldwedstrijd georganiseerd om geld in te zamelen voor het Mart & Tini fonds. Met dit fonds ondersteunt het Martini Ziekenhuis zieke kinderen en hun ouders.

De uiteindelijke winnaar van de statiegeldactie is De Noordkaap geworden, hieronder vindt u de eindstand:

School Aantal leerlingen Sub-totaal
1 De Noordkaap 179 € 122,90 € 0,69/leerling
2 H.H. Simonides 45 € 26,40 € 0,59/leerling
3 Dr. Damschool 175 € 85,95 € 0,49/leerling
Totaal € 235,25

De totale opbrengst van deze actie is uiteindelijk € 235,25 geworden. Een mooie opbrengst waar we iedereen nogmaals hartelijk voor willen bedanken.

Op 2 juli heeft de Stichting Dappere Dochters de prijs aan de winnaar De Noordkaap overhandigd, deze bestond uit 4 dozen lego en voor elke leerling een bandje dat speciaal door de Stichting is ontworpen in de kleuren van het logo en met de tekst “Sterker door strijd”.

SPONTANE ACTIE OPGEZET DOOR MARIT, JEANINE EN RENSKE

Uit onderstaand berichtje blijkt dat de gehele actie rondom Stichting Dappere Dochters leeft bij jong en oud.

Marit, Jeanine en Renske hebben een spontane actie opgezet om iets voor Stichting Dappere Dochters te kunnen betekenen. Ze hebben 6 dagen gewerkt om Loomarmbandjes te maken voor Stichting Dappere Dochters.

Zaterdag 7 juni 2014 zijn ze te koop tijdens het 1e Maran en Karlijn voetbaltoernooi voor 1 euro per stuk.
De helft van de opbrengst gaat naar Stichting Dappere Dochters en het Mart en Tini fonds.

Een prachtige actie van deze dappere dames!!!

Paapst

SABRINE SCHENKT KRAAMCADEAU VAN TEUN TWV € 360,- AAN STICTING DAPPERE DOCHTERS

Op 6 mei 2014 is Teun Timmer geboren, zoon van Sabrine en Mark. Ze waren al trotse ouders van Roos.

Sabrine is werkzaam bij de gemeente Eemsmond en is collega geweest van Aalderd. Bij de geboorte van Teun heeft Sabrine direct besloten dat ze geen kraamcadeau wil hebben. Daarentegen heeft ze gevraagd aan haar collega’s van de gemeente Eemsmond om een vrijwillige donatie te doen aan Stichting Dappere Dochters. Dit heeft geresulteerd in het prachtige bedrag van € 360,-.

Iedereen bedankt voor de prachtige donatie en dit hartverwarmende gebaar.

IMG-20140605-WA0005