CONCEPT7 ORGANISEERT “CONCEPT7 FUTSALCUP” TEN BEHOEVE VAN STICHTING DAPPERE DOCHTERS

Vrijdag 9 oktober 2015 organiseert Concept7 de vierde editie van de Concept7 Futsal cup. Acht internetbedrijven van boven Zwolle strijden voor de bokaal, de fun en het goede doel! Vorig jaar haalden ze met het organiseren van dit toernooi, maar liefst 6500 euro op voor De Ronald McDonald Hoeve in Beesterzwaag!

Concept7 heeft Stichting Dappere Dochters uitgekozen als het goede doel van de vierde editie.

Concept7
Vanuit een online strategie maakt Concept7, gevestigd in Groningen en Amsterdam, digitale producten en diensten die het leven van miljoenen mensen elke dag een beetje beter maken. Het proces is erop gemaakt om de klant centraal te zetten. Ze werken human-centered en kunnen daarom met zekerheid zeggen dat het eindproduct zorgt voor een betere klantervaring. Ze onderzoeken, ontdekken, ontwerpen en adviseren. Ze zijn goed in ideeën genereren en via prototypes naar eindproducten werken. Hierdoor wordt het product uniek en maak je het verschil.

Ook Stichting Dappere Dochters gaat met een team deelnemen aan het toernooi, waarbij zoals gezegd de fun en het goede doel centraal staan. Het toernooi vangt aan om 16.30 uur in de Rodenburghal te Leek. Het volledige programma is hier te vinden.

Stichting Dappere Dochters is enorm trots dat Concept7 ons heeft uitgekozen als het goede doel van deze editie.

concept7