KEETPOP 2015, PRACHTIG FESTIVAL: € 800 EURO VOOR STICHTING DAPPERE DOCHTERS

Op zaterdag 4 juli 2015 jongstleden was het dan zover. Keetpop 2015, de 5e editie. Het thema van dit jaar was “Back to the future, from where it all began.” Een speciale editie voor Stichting Dappere Dochters. Elk jaar doneert Keetpop namelijk een flink deel van de opbrengst aan een goed doel. Dit jaar had de organisatie Stichting Dappere Dochters uitgekozen als goed doel. Iets waar we enorm trots op zijn.

Het festival Keetpop heeft zijn naam te danken aan de Keet van Leermens. De jongeren die daar regelmatig in het weekend een biertje dronken, kwamen op het idee om een festival te organiseren. Zodoende werd de eerste editie van Keetpop in de zomer van 2011 gehouden. Elk jaar verschijnen er talentvolle artiesten op het podium om hun kunsten te vertonen aan het publiek. Het muziekevenement telt tegenwoordig vijftien acts en trekt honderden bezoekers uit de regio. Met een gevarieerd aanbod aan muziek willen ze de leefbaarheid in de regio bevorderen

Ook de 5e editie was een zeer succesvolle editie. Het prachtige weer zorgde voor een heerlijke sfeer. Het publiek was in goede stemming en de muziek was goed. Alle ingrediënten voor een leuk festival waren aanwezig. Een delegatie van Stichting Dappere Dochters was aanwezig om dit alles te aanschouwen. ” Ondanks dat we niet tot aan het avondprogramma konden blijven, was het een prachtig festival. Jammer dat we avondprogramma moesten missen, vanwege andere verplichtingen”. Aldus Aalderd Duinkerken, voorzitter van Stichting Dappere Dochters.

Foto’s van Keetpop 2015 kan je bekijken op hun facebookpagina. Vergeet niet om direct een “like” te geven.

Uiteindelijk kan Keetpop € 800 doneren aan Stichting Dappere Dochters. Een prachtig bedrag, waar we leuke dingen mee kunnen doen.

Wij willen Keetpop hartelijk bedanken de donatie van € 800. Daarnaast getuigd het van enorme klasse, dat een dergelijk evenement iedereen jaar een gedeelte van hun winst doneert aan een goed doel. Respect hiervoor.

Keetpop, bedankt!!!!!!!!!

Keetpop Logo