Stichting Earlybirds fotografie

Tijdens het 2e Maran – Karlijn toernooi, welke gehouden gaat worden op 6 juni 2015 op de velden van V.V. Corenos in Roodeschool, is het de bedoeling om zoveel mogelijk geld op te halen voor Stichting Early Birds Fotografie.

earlybirds-logo-website

Stichting EarlyBirds Fotografie
Stichting Earlybirds Fotografie is opgericht op 12 juni 2013 door Marjolein Witteveen, Marije Hofman & Jessica Vink. Alle drie zijn de dames in het dagelijks leven werkzaam als fotograaf.

De filosofie van Stichting Earlybirds Fotografie is dat we iedere ouder een mooie herinnering willen geven aan de beginperiode van het leven van hun kindje, ook als dat in het ziekenhuis is. We werken momenteel met ruim honderd fotografen voor de stichting, allemaal op vrijwillige basis en met veel liefde.

De eerste weken en maanden met je kindje zijn bijzonder. Maar wat als je kindje veel te vroeg op de wereld is gekomen? Dan is het niet alleen een bijzondere, maar ook een heftige tijd. Je brengt de eerste weken of maanden door in het ziekenhuis. Alles gaat langs je heen, je wordt geleefd en je hebt veel zorgen. In deze moeilijke periode kan een prachtige fotoreportage een lichtpuntje zijn. Een onderdeel van de verwerking als jullie later thuis zijn, maar bovenal een mooie herinnering! Stichting Earlybirds Fotografie komt naar het ziekenhuis om ouders een kosteloze reportage aan te bieden. De fotograaf legt met zorg, liefde en respect jullie kindje vast tijdens de dagelijkse routine.

Meer informatie kan je vinden op www.earlybirdsfotografie.nl